Logo OPZ barevn

 

 

 

V rámci projektu “TESSEA v novém”, který stále běží, mohou členové TESSEA z řad neziskových organizací do srpna 2018 využívat poradenství v následujících oblastech.

Konzultační podpora členům TESSEA zdarma - členské NNO budou mít možnost se na realizační tým obrátit s poptávkou, na základě níž budou mít možnost konzultovat s vybranými experty na sociální a společensky odpovědné podnikání. Konzultace budou probíhat osobně v kanceláři TESSEA, po Skype, příp. i telefonicky/mailem.

Nabízíme:
a) JAK NAJÍT VHODNÝ ZÁMĚR? Pomůžeme všem neziskovkám z řad přidružených členů při nalezení vhodného záměru pro jejich cílovou skupinu, při tvorbě podnikatelského plánu, poradenství při výběru právní formy a zapracování principů sociálního podniku do zakládacích dokumentů, spolupráce na podnikatelském plánu, pomoc při zpracováních dotačních žádostí, při zapracování sociálního podnikání do integrovaných strategií území MAS atd.
b) POMOC PŘI NASTAVOVÁNÍ STRATEGIÍ konzultace a podpora v oblastech nastavování marketingových a obchodních strategií.
c) FINANCE - podpora při ekonomickém řízení organizace, bod zvratu, cash flow, vícezdrojové financování, fundraising, odlišnosti ve finančním řízení (sociální náklady, cena).
d) MARKETING - jak na marketingový mix, jak na průzkum trhu - pravidelný monitoring, jak komunikovat značku sociálního podniku, nové trendy v marketingu a jejich využití pro sociální podnikání, reklama a sociální podnik, PR v sociálním podnikání
e) OBCHOD - komunikace se zákazníky a možné nástroje, obchodní dovednosti v sociálním podnikání, telemarketing a emailing
f) DOTACE - poradenství v dotačních oblastech.
g) SOCIÁLNÍ PODNIK A LIDSKÉ ZDROJE - manažerský tým a jeho kompetence - delegování, efektivní firemní procesy, "zaměstnanecká" SWOT analýza - rizika a přednosti cílové skupiny - řešení, podpora při vytváření pracovních pozic, jak poskytovat psychosociální podporu zaměstnancům z CS, motivace a hodnocení zaměstnanců, podpora týmové spolupráce, vzdělávání zaměstnanců z CS, rozvoj kompetencí zaměstnanců z CS.
h) SOFT SKILLS - efektivní komunikace, řešení mezilidských konfliktů vyjednáváním, verbální a neverbální komunikace
i) A pokud jste Vaše téma nenašli, i tak zavolejte/napište (kontakt viz. níže) a řešení/odborníka najdeme.

Podpora zkušených členů TESSEA těm podnikům, které začínají či potřebují podpořit, tzv. princip peer to peer - zejm. praktické fungování podniku, zkušenosti s nastavováním procesů, s plánováním lidských zdrojů, implementací informačních systémů.


Členské návštěvy - nabídka zprostředkování vzájemných referenčních návštěv mezi 2 či více členy TESSEA. Cílem návštěv bude vzájemné sdílení zkušeností a obohacení vlastního know how, a to přímo na místech, kde se služby poskytují či výroba probíhá. Členská návštěva může probíhat i za účasti zaměstnanců z cílové skupiny.


Pro další informace prosím kontaktujte Markétu Vinkelhoferovou na emailu: marketa.vinkelhoferova@tessea.cz či na tel: +420 731 620 489 nebo Moniku Šikulovou na emailu: kancelar@tessea.cz či na tel: +420 776 786 199 a dohodněte si termín na úvodní konzultaci.

 

Konzultace jsou realizovány v rámci projektu TESSEA v novém, CZ.03.2.63/0.0/0.0/99_041/0002235.