13. 6. 2018, 10:00 – 16:00

Kavárna Bílá Vrána, Praha
Poplatek: 800 Kč, pro členy TESSEA zdarma

Každý sociální podnik musí investovat do marketingu. Využíváte Facebook, Instagram, Linkedin, Google, YouTube, Seznam nebo jiný on-line nástroj efektivně? Nebo se k tomu právě chystáte? Zjistěte, jak díky internetu účinně oslovit svou cílovou skupinu a jak co nejlépe zacílit své personální a finanční zdroje.
Seminářem vás provede lektor Vít Skála, ze sociálního podniku PTL, s.r.o., který začínal s podnikáním na internetu již v roce 1998. Zažil první internetový boom a celou dobu sleduje a v praxi testuje, co funguje a co ne. Má za sebou několik vlastních velkých i malých internetových projektů a v roce 2016 založil dnes úspěšný sociální podnik se specializací na internetový marketing. V současné době tým realizuje internetové kampaně pro drobné podnikatele, neziskové organizace i velké instituce s důrazem na prokazatelné výsledky.

PROGRAM:
Jak se internet proměnil za posledních 20 let a jaký trend můžeme očekávat?
Co vše o vás a vašich potenciálních zákaznících Google a Facebook ví?
Co jsou to konverze, KPI, CTR, PPC, PNO a další podobné zkratky?
Proč je důležité měřit výsledky a jak na to?
Vím, co chci? 8 otázek strategického marketéra.
Možnosti propagace aneb od „boost“ FB příspěvku přes Google Merchant Center ke komplexním provázaným kampaním.
Jak vybrat správný cíl kampaně? (Facebook, AdWords)
Když umíte AdWords, umíte i Sklik? Aneb není systém jako systém.
Není sociální síť jako sociální síť. Co mají společné a v čem se liší Facebook, Instagram, Linkedin, Google+, YouTube, Pinterest, Twitter?
Na co se nesmí zapomínat. (See Think Do Care model)

PRO KOHO JE VHODNÉ?
Pro všechny, kteří chtějí uchopit propagaci na internetu systémově. Je jedno, jestli už na internetu inzerujete nebo se k tomu teprve chystáte. Zkušení inzerenti si ověří, zda používají nejvhodnější postupy a zda není někde skulina, kudy dosud zákazníci proklouzávají. Ti, kteří mají pouze základní povědomí o propagaci na internetu, získají jasnou představu o současné paletě nástrojů a jak postupovat, aby peníze do propagace na internetu nelétaly z okna.

Účastníci obdrží návod na popis vlastního avatara a nástroj pro strategické plánování kampaně.
Vše bude prezentováno na konkrétních příkladech z praxe. Diskuse bude probíhat průběžně v průběhu semináře. Připravte si vlastní otázky. S lektorem bude možné se dohodnout na následných individuálních konzultacích (pro členy TESSEA do 31. 8. 2018 zdarma).

 

Přihlásit se můžete do 8.6. zde:

 

Seminář je realizován v rámci projektu TESSEA v novém, CZ.03.2.63/0.0/0.0/99_041/0002235.

 

 

Logo OPZ barevn