Marketing pro sociální podniky a neziskovky

Termín akce a čas konání:
23. dubna 2025 | 9.00–12.00 hodin | online na platformě Teams
Forma setkání: webinář
Lektor: Petra Krištof, #HolkyzMarketingu
Naučte se stavět váš marketing podle rámce See, Think, Do, Care (STDC), se kterým přišel poprvé Avinash Kaushik (v ČR jej představil na Marketing festivalu v Brně). Od té doby se jedná o skvělý myšlenkový rámec, který umožňuje marketérům orientovat se v možnostech, jak strategii postavit a na nic nezapomenout.
Co se během webináře dozvíte a naučíte?
- jak dělat marketing strategicky
- kde je nejdůležitější začít při tvorbě marketingové strategie
- jak se zamýšlet nad marketingovým mixem
- co je důležité vědět u každého typu média/komunikačního kanálu
Vše si vyzkoušíme prakticky na vašem příkladu produktu/ služby.
Vybraných 10 organizací z řad účastníků webináře bude moci následně využít 2 hodiny individuálních konzultací k tématu.
Spoluúčast 250,- Kč uhradíte na základě faktury, kterou obdržíte krátce po registraci od organizace TESSEA. (v případě účasti 2 osob za organizaci platí poplatek každý účastník).
Za tým Sociálního bankovnictví vás zve manažer Veronika Marková
Sociální bankovnictví České spořitelny dlouhodobě poskytuje ve spolupráci s partnerskou organizací TESSEA vzdělávací program pro sociální podniky a neziskovky. Pomáháme v udržitelnosti, rozvoji i stabilitě organizací, a to formou vzdělávání, síťování i individuálními aktivitami. Zaměřujeme se na aktuální potřeby a trendy, sledujeme dopady a posilujeme růst organizací v mnoha oblastech.

Petra Krištof – garantka webináře za #Holky z marketingu
Petra je výraznou osobností moderního digitálního marketingu a e-commerce, jejíž kariérní dráha zahrnuje pozice v prestižních firmách jako Google nebo Seznam.cz. Nyní se věnuje hlavně svému dvouletému synovi Jáchymovi a působí v několika vzdělávacích projektech. Vede partnership v #HolkyzMarketingu, školí pro #HolkyzByznysu, působí v Česko.Digital nebo v projektu Den pro školu.